Házirend - Szalon etikett

A Házirend célja, hogy meghatározza a Szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen.

Jelen Házirend – Etikett betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait, el nem olvasása nem mentesíti ez alól.

1. A Házirend elolvasásáról és elfogadásáról minden vendégünk Nyilatkozatot ír alá.

2. Időpont egyeztetés: A nyitva-tartás bejelentkezés alapján történik, hétköznaponként 10:00- 19:00-ig az Elysée Esthetics&PMU messenger felületén. Kérlek, vedd figyelembe, hogy az üres időpontokban nem tartózkodom a szalonban! Üzenetekre, bejelentkezésekre munkaidőben tudok válaszolni. Éjszaka, hétvégén, ünnepnapokon és szabadság alatt érkező üzenetekre nem tudok válaszolni! Időpont módosítása, lemondása a megfelelő időintervallumon belül szintén a fenti módokon lehetséges.

Az időpontot foglaló vendég egyúttal elfogadja a fizetési és lemondási feltételeket.

Bejelentkezés után minden esetben szükséges az adott szolgáltatáshoz (sminktetoválás, konzultáció, arckezelések, műszempilla, szempilla lifting) készült vendég karton és beleegyező nyilatkozat kitöltése és visszaküldése számomra. Sajnos bizonyos esetekben előfordulnak olyan kizáró okok, amik révén a szolgáltatás átmenetileg, vagy egyáltalán nem végezhető el.

FONTOS INFORMÁCIÓ

Sminktetoválás és kollagénszálas kezelés esetén foglaló-fizetési kötelezettség van:

A lefoglalt időpontok 15.000 Ft foglaló befizetésével válnak véglegessé, mely beleszámít a tetoválás árába és nem visszatérítendő.

48 óra áll rendelkezésre a foglaló utalására.

A foglalót kérjük az alábbi számlaszámra átutalni vagy a helyszínen készpénzben befizetni:

Kirr-Posta Judit K&H Bank Zrt.

10400339-74485057-55561002

A közleménybe a szolgáltatást igénybe vevő nevét kérjük feltüntetni.

Amennyiben mégsem tudnál megjelenni a lefoglalt időpontodon, azt kérjük minél hamarabb jelezd!

A 48 órán belül lemondott időpontok esetében a 15.000 Ft foglalót nem áll módunkban visszafizetni!

3. Kérem Vendégeimet, hogy az üzlet területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, kihangosított telefonbeszélgetés, ajtó becsapása, stb.).

4. Kérem ügyeljünk a tisztaságra. Az üzletben megengedett a hozott hideg étel fogyasztás, kávé illetve üdítő fogyasztása, valamint egyéb, higiénikusan elfogyasztható élelmiszer. Amennyiben a szolgáltatás ideje alatt az étel-és italfogyasztás során szemét keletkezik (pl: műanyag vagy papír kávés pohár, stb.), úgy kérem, hogy annak eltávolításáról és az utána maradt esetleges foltok letakarításáról a Vendég gondoskodjon.

Az üzletben tilos az alkohol fogyasztás, valamint a dohányzás. A magyar jogszabályoknak megfelelően tilos a dohányzás, kérjük figyeljenek arra, hogy dohányzás esetén a szalon bejáratától legalább 5 méteres távolságot tartsanak.

A mosdó alapvető használati szabályait kérem betartani, mint például wc lehúzása használat után, illetve a használatot követően a wc kagyló takarítása amennyiben szükséges. Kérem, ha az üzletben valahol tisztasági problémát észlel, jelezze azt munkatársainknak.

5. Kérem, a kezelésekre mindig időben és egyedül érkezzen. Kérem, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja. A pontos kezdéshez pár perccel előbbi érkezés szükséges, egyéb teendők elvégzése (mosdó használat, kávéfogyasztás stb.) végett. A kabátot az előtérben lévő előszobaszekrényben kell elhelyezni. Itt van lehetőség az utcai cipőt vendégpapucsra váltani. Mivel számomra fontos a szalon higiéniája, ezért kérek mindenkit, hogy mindenképp hagyja az utcai cipőt a cipő tárolón.

Az üzlet sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérem, tartsa szem előtt, ha gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönöm megértését!

Kis kedvenceket, háziállatokat nem fogadhatunk az üzletben. Nagyon fontos a higiénia és a szalonban nem megoldott a kisállatok őrzése. A következő vendég lehet állatszőr allergiás, másrészt egészségügyi előírások és az ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik. Kérem, hogy ezt tartsuk tiszteletben! Ha mégis háziállattal érkeznél, másik időpontot szükséges egyeztetnünk, és a szolgáltatás 50%-a kerül felszámításra a helyszínen.

6. Kérlek, ne késs el! Amennyiben már látható a késés lehetősége, akkor kérek mindenkit, hogy mihamarabb jelezze felém. Ha túl nagy a késés és az a következő Vendég időpontját befolyásolná, abban az esetben nem tudom elvégezni a szolgáltatást. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy nincs mód a teljes kezelés elvégzésére. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész későbbi “pótlására” nincs lehetőség. Késés esetén, a szolgáltatást csak a foglalt időintervallumban tudom vállalni teljes áron. A szakember hibájából eredendő csúszás nem von maga után változtatást, ezáltal a vendég az eredetileg megbeszélt és lefixált szolgáltatást kapja.

7. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembe vételével lehetséges:

  •  a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt több mint 24 órával történik, sminktetoválás esetén 48 óra.
  • b. Amennyiben a Vendég az időpontját a kezelés eredeti időpontjához képest 24 órán belül kívánja lemondani vagy áthelyezni, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot Vendégemnek fenntartottam, de azt kis valószínűséggel tudom más vendég számára felhasználni, ezért üzletemet kár éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%- a. A rendelkezésre állási díjat a Vendég következő látogatása során számlázom.
  • c. Amennyiben a Vendég nem mondja le a kezelést, de nem is jelenik meg, a 7/b. pont alapján járunk el és a rendelkezésre állási díjat a következő látogatás alkalmával számlázzuk. Amennyiben a Vendég nem fizeti meg a rendelkezésre állási díjat következő látogatása alkalmával, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonom szolgáltatásait.
  • d. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése az Elysée Esthteics&PMU messenger oldalán messenger üzeneten keresztül tehető meg.
  • e. Amennyiben betegségből adódóan kell lemondani az időpontot, eltekintünk a felártól évi egy alkalommal.

Abban az esetben, ha 2x egymás után nem jelensz meg a lefoglalt időpontodon illetve 2x egymás után módosításra kerül sor, sajnos nem fogok tudni számodra több lehetőséget biztosítani.

Ha a sminktetoválás 1 órát meghaladó előrajzolás után a vendég kérésére meghiúsul, rendelkezésre állási díj fizetendő. A rendelkezésre állási díj mértékét az aktuális árlista tartalmazza!

8. Felhívom kedves Vendégeim figyelmét, hogy üzletünkben minden szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlást nem engedélyezek. Áraim nem alkuképesek. A szalonban elfogadok készpénzt vagy Elysée Esthetics&PMU ajándékutalványt. Az árak forintban értendők. Az árváltoztatás jogát fenntartom, erről minden esetben értesítelek.  

9. Több szolgáltatásunknál is lehetséges bérlet vásárlása. Pontosan meghatározzuk a hozzá tartozó alkalmat, határidőt és ennek függvényében a kedvezményes árat is. Amennyiben nem sikerült felhasználni az összes alkalmat a meghatározott határidőn belül, akkor a fennmaradó alkalmak törlésre kerülnek. A fennmaradó, be nem váltott alkalmak másra nem cserélhetőek, pénzt vissza nem térítünk. A bérletek első alkalommal, egy összegben kerülnek kifizetésre.

10. Bármely kezelésre kiállítható ajándékutalvány. A kiállítás dátumától 3 hónapig érvényes. Az ajándékutalványok nem visszaválthatók, nem cserélhetők. Csak személyesen vehető át.

11. Amennyiben – akár gondatlan, akár szándékos – károkozás történik, a kozmetika berendezésében, az okozott kárt az okozója vagy annak törvényes képviselője köteles megtéríteni.A Kozmetika egész területén tilos olyan tevékenység folytatása, amely jogszabályba ütközik, a jóérzést, vagy a közerkölcsöt sérti, vagy alkalmas arra, hogy az emberekben félelmet, megbotránkozást keltsen. A vendégek kötelesek tiszteletben tartani a Kozmetikában dolgozók méltóságát, személyiségi jogait.

12. Vendégeink a Kozmetika területére csak saját felelősségükre hozhatják be vagyon-, és értéktárgyaikat. A szalon területére bevitt tárgyak megőrzéséért és a tárgyakban keletkező bármilyen kárért felelősséget nem vállalunk. A talált tárgyakat a Ptk. 5:59. § (4) bekezdésének megfelelően legfeljebb 3 hónapig őrizzük meg.

13. A szépségszalon kizárólag EGÉSZSÉGES vendégek számára látogatható. A „kicsit köhögök”, vagy „csak az orrom folyik” kérek mindenkit, ne legyen kifogás. Betegség esetén telefonáljon mindenki és a legnagyobb rugalmassággal igyekszem a várható gyógyulás idejére időpontot találni. Kötelességem, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjak, a vendégre védőmaszkot adjak, vagy akár a kezelést későbbre halasszam. Teljes felelősségünk tudatában, kérünk mindenkit, hogy vigyázzunk egymásra!

14. Előzetes engedély nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni.

15. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén a szakember köteles a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia az üzletet, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.

16. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

A Házirend jelen verziója 2023. május 15. napjától lép életbe, és visszavonásig érvényes.

Köszönöm Vendégeimnek, hogy a házirend betartásával hozzájárulnak a zökkenőmentes és rendezett üzletmenethez, valamint többi Vendégem nyugalmához!

Szolgáltatásaim igénybevételéhez kellemes időtöltést, kikapcsolódást kívánok!

Kedves Vendégem!

2022.09.01-től CSAK MAGÁNSZEMÉLYEKET SZOLGÁLOK KI!

Ennek oka, hogy kisadózó vagyok, így a 2022. évi XIII. törvény 2022.09.01-től hatályos előírásai miatt nem származhat bevételem kifizetőtől.

Fentiek miatt kérem, szolgáltatásom igénybevétele előtt szíveskedjen közölni, ha Ön nem magánszemélyként vagy őstermelőként szeretné azt igénybe venni. Ennek elmulasztása esetén Önt magánszemélyként kezelem, így a szolgáltatás díjának kifizetése is magánszemélyként terheli Önt (nem áll módomban olyan számla kiállítása, melyen adószám szerepel).

Kérem szíves megértését!

Tisztelettel: az Elysée Esthetics&PMU szalon alapítója és vezetője